Bakslag

Jag känner mig så trasig inombords, de gör ont - sä jävla ont! Ena dagen känns ok, nästa ligger jag i fosterställning å känner tårarna rinna i mitt ansikte...
Ett bakslag som jag inte hade räknat med, när ska de gå över, när ska jag vakna å känna att jag mår bra???

Jag kanske låter som världens gnällkärring! Jag vet att de finns de som har de värre - mycke värre. Men jag kan bara känna min egen smärta - egoistiskt - kanske?!

Jag vet att jag inte är ensam.

Jag har världen bästa vän Mikka. Hon känner mig nästan bättre än mig själv! Hon är klok som få å bryr sig om mig. Hon dömer mig inte å säger vad hon tycker å tänker. Hon är en av de personer jag litar mest på i hela världen. Hon finns alltid där för mig. Sen har jag andra vänner, äkta vänner: Emelie å Andreas, Elin, Jonathan...de är personer jag litar på  som står mig nära å har en stor plats i mitt hjärta. Vill bara säga att jag älskar er alla - ni är ovärderliga!!!

  


Jag har världens finaste familj: Min dotter, världens finaste prinsessa, klok, rolig å så vacker hon är mitt allt - utan henne vore jag ingenting. De bästa som finns är min Linnea! 



Min mamma är bäst, hon lägger sig inte i men finns där om de är något,  pappa som de inte finns nå ont i, lite trög men snäll som få!
Jag har syskon som står bakom mig...mina systrar som är de finaste tjejorna i världen, vissa står jag närmre men jag älskar de allihopa. Mina begåvade bröder, är precis som pojkar är, pratar inte gärna känslor men de finns om de skulle vara något.
De finns älskade syskonbarn, svågrar å svägerskor, Jörgen - alla finns med i min stora älskade familj.

Nu sitter jag inte här å tycker synd om mig själv. Jag har hjärtesorg å mår skitdåligt!
De är som de är, men de kommer gå över, när vet jag inte!!!  Men med mina älskade vänners hjälp och min familj bakom mig så kommer de gå vägen till slut!

Va rädd om varandra, ta inte varandra för givet.
Å tänk på att ett gott skratt förlänger livet!


Kommentarer

Micka

Hjärtat, att ha hjärtesorg o skriva av sej om det är inte att vara egoistisk - ventilation för hjärnan kallas det. Det behöver alla, prata/babbla/tjata/skrika/hysteriskt gråta är en del av läkeprocessen - tyvärr- o ett nödvändigt ont! Men efter regn kommer solsken, tänk på vad mkt starkare du kommer att bli efter en sådan personlig "kris". Kris betyder faktiskt utveckling! [onödig fakta]. Kommer du ihåg; hellre att ha älskat o blivit sårad än att aldrig älskat alls..?



Stålgänget finns där i vått o torrt för dej o Ems har nog den gooooaste barmen att gråta ut mot!



Love you!

23:03:58 / 2009-04-27 - http://herrkaj.blogg.se/

elin

i love u too siss...

å du får lägga dig i fosterställning å grina allt vad du kan, jag kommer bara med en kopp kaffe å cigg å klappar dig på huvvet... vill du prata så pratar vi med dig. vill du vara förbannad är vi förbannade med dig. vill du ut å härja så härjar vi med dig...

sen så kan jag intyga att ems har den goaste barmen hahah tänk va många gånger jag har smygit upp i den ahahha

KÖSS

06:00:19 / 2009-04-28 - http://vansinnig.blogg.se/

Ems

Kan bara hålla med dom kloka underbara ovanför. Du kommer gå ännu starkare ut detta. Det måste få ta den tid som behövs Annie. Vi finns alltid här för dej!!! Love you!!! Kraaaaaaam

09:48:51 / 2009-04-28

Anna

TACK MINA UNDERBARA VÄNNER - NI ÄR BÄST!!!

11:09:25 / 2009-04-28 - http://fruelvis.blogg.se/

Anonym

Du har ju något som ingen annan har ...några men dom är väldigt få!!



Du har ju BIG MAMA......GLÖM ALDRIG det !!!

12:19:51 / 2009-04-28

Anna

Jag vet min Big Mama...är evigt tacksam för de! Löv ju!

13:03:03 / 2009-04-28 - http://fruelvis.blogg.se/

weronica

Allt kommer ordna sig tillslut, och du har all rätt i världen att ha hjärtesorg och det är inte ett dugg egoistiskt!!!!Ta hand om dig.. Kram

15:32:46 / 2009-04-28 - http://misswero.blogg.se/

Anonym

jag vill oxå med ut och härja

20:15:24 / 2009-04-28

Micka

Big Mama har osså en mkt mysig barm att gråta emot!! :D

21:56:50 / 2009-04-28 - http://herrkaj.blogg.se/

Anna

Men Elìn är de du som vill härja? Du ska ju fan jobba!!! pussar*

22:04:32 / 2009-04-28 - http://fruelvis.blogg.se/

.helena.

du e inte egoistisk, du har ont i hjärtat- det e skillnad det. men du ska lyssna på dina vänner, du e stark o du kommer klara det här! =)

massa kraamar*



ps. jag följer gärna med dej o micka ut nångång föresten. känner på mej att jag kommer få skratta då. =) tihii.

22:06:28 / 2009-04-28 - http://hellheda.blogg.se/

Verra

Gråt så mycket du bara orkar! Allt blir bra tillslut. Det viktigaste är att du har din dotter, din familj och dina vänner och allt det där har du! Sköt om dig nu. Puss Verra

22:16:55 / 2009-04-28 - http://ollesmammi.blogg.se/

Jossan

Snart blir allt bra igen, Det vet jag;) Du är stark som sten. Puss puss

11:27:53 / 2009-04-29

evelinah

klart du inte e egoistisk, gråta e bra.. oftast iaf! om man klarar av att bli glad igen. hjärtesorg e skit.. men "Den som är värd dina tårar, skulle aldrig få dej att gråta." visst e det sant? :) hoppas du har en kul kväll om det e partaj, själv mumsar jag ostbågar i min ensamhet.. haha, illa :) kram på dej

20:49:24 / 2009-04-30 - http://eveheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback