Skitpratarstaden

De gnager i mig, känns som jag slits i bitar. Vet inte längre vad jag ska säga eller göra, inget är bra, inget duger. De ljugs, folk pratar...

Va är de om liksom?

Åmål är en vidrig stad, man bedöms efter status, om man har el inte har ett förhållande, vilket jobb du har, vem du umgås med, bil, pengar, utseende, precis nästan allt... Detta händer säkerligen överallt. Men I Åmål älskar folk  att gotta sig i andra människors olycka!!!

Varför?

Det finns väl inte en människa på jorden som har undkommit hjärtesorgen?!  Eller glömmer man hur ont de gör, hur hela ens liv stannar upp å ingenting har någon mening?!
Jag är en stark människa som med hjälp av min underbara vänner har styrkan att skita i allt prat, men för många är de inte så!

Så alla ni skitpratare där ute:

Lägg ner, för de kommer komma tillbaka å bita er så jävla hårt i röven!!!
Mig kan ni prata om ifall de roar er, men hoppas jag aldrig ertappar er med att prata skit!
Jag Älskar mitt liv, min Nea, min familj å mina älskade vänner.
Bara för mina tankar snurrar betyder inte de att jag är svag å krosstad... jag är stark i mig själv å har modet att säga exakt hur jag mår å vad jag tycker!


Neasessan - ab imo pectore!!!

Stålgänget 4-ever!




Puss å Kram

Kommentarer

Micka

Så typiskt denna stad men som sagt, inget att bry se om. Lättare sagt än gjort men jag har börjat tänka som så här - jag orkar då fan inte lägga ner energi på onödigt babbel o bara för att folk i denna staden lever på skvaller/skitsnack som en jevfla igel så orkar inte jag ha ett sånt meningslöst liv!



Du är bland dom starkaste personerna jag känner Annie o folk som babblar "brevid mun" känner dej inte o de kanske sticker i ögonen på dom att du är så pass stark som du är för att dom själva inte är det. Vilka brukar vara dom svagaste - skitsnackarfolket!



Du har alltid stålgänget o där är det ta mej tusan raka rör iaf!!



Stooor kram & en blöt puss*

09:09:57 / 2009-04-24 - http://herrkaj.blogg.se/

Fia

Det är så skönt och slippa den där skit stan! Så mycke skit snack, tyvärr! Lågstadienivå! Men försök å inte bry dej eller ta åt dej. Dom ä säkert bara avundsjuka å hittar därför på saker om andra för att dom ska verka så bra...blir så trött...

Hang in there!

MVH/ Sofia A (ex åmålit) hehe...

11:06:40 / 2009-04-24

evelinah

vet inte vad det handlar om men.. skitsnack e ju åmåls andranamn. man borde kanske ha vant sig men :/ en stor hallonkr[ä]am iaf*

21:46:37 / 2009-04-24 - http://eveheda.blogg.se/

Louice

tråkigt!barnsligt och som sagt TYPISKT åmål! men som väl är hittar de snart annat att skvallra och snacka skit om! Det går över..

kram

12:26:23 / 2009-04-26 - http://lacakewalk.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback