Stålgänget...

TaaaaDaaaa
Så... nu ska jag uppdatera mitt så vansinnigt händelserika liv...
För tillfället sitter jag å lyssnar på Dead and Gone - a ni vet vilken. Sjukt besviken på en viss person!
Har idag med hjälp fått handlat. Jag KAN INTE handla ekonomiskt!!! Inga plus i kanten för mig där inte... När jag stod i kassan på ica å skulle betala å kassörskan sa vad allt gick på blev jag lite lätt förvånad, Mikkalöv hade tillochmed reagerat - aja Anna kan :)
Iförrgår terroriserade jag Emelie, trötta efter helgens bravader kom vi på att: jo vi va nog jävligt sugna på kladdkaka å grädde. De va bara att messa Sarah aka. Ada. Så dit knata vi men stannade vid apoteket så tant Anna fick fylla på i medicinskåpet hahahaaa.... Så promenera vi till Sarah med färdkost i form av choklad. Hämta Nea vid 16:00 sen joina Mikka oss . Najs dag som fan!
Gårdagen va händelselös - seg deg!
Dagen har gått i ett...Nu är de ialla fall nystädat, storhandlat, hann med en fika hos Emma  å har till å me orkat lagat middag idag. Neasessan å jag åt jordgubbar med vaniljglass/grädde FAN VA GOTT!


All Min KÄRLEK till STÅLGÄNGET!!!
Ni är BÄST!



Puss å Kram

Kommentarer

Emelie

Jag vi är ta mej fan bäst!! Massa kärlek* PUSS

23:45:05 / 2009-04-22



Name Mail Blog

Trackback