Balkongen.

Tack alla mina vänner för att ni finns där för mig!!!


Idag har jag vart å köpt mig lite flowers till balkongen :) Skurat hela driten å plockat fram allt - de är skitmysigt nu :) om än aningen vemodigt...snart ska ju driten ner igen. FAN jag som ÄLSKAR min balkong!

Lunchade med Jonathan å Mikka idag innan stackaren skulle iväg till praktiken :S Gott som fan va de ialla fall.
Blivit bjuden på en supergod smothie har jag också blivit - gottgottigottgott!!!

Ett ryckigt inlägg aja shit the same!

Tittade på nya Fast and Furious igår.... nu kanske de flesta tänker rakad kille - Vin - Annas typ men icke jag gillar den blonda...DREEEEEEGGEEEEEELL (haha vet inte hur man stavar) aja den va helt ok...har man aningen plåt i sig så är de ingen konst att tillbringa tiden med att titta på de här filmerna =))



Puss å Kram

Kommentarer

Anonym

Hahaaaa!! Anna söker plåt, Anna söker plåt, hej hopp fallalalej för Anna söker plåt!!

21:58:11 / 2009-04-28

Micka

Jag skrev.. :D

21:58:50 / 2009-04-28 - http://herrkaj.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback