Testing test-herregud!

image35



Klädsel
Vad har du på dig idag
: Jeans å linne
Vad använder du just nu för skor:  converse.
Favoritfärg på kläder:  Svart, vitt.

Senaste person som
Sov i din säng:
 Förutom jag...Majka
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: De är inte många som gillar min favoritdrink.
Du gick på bio med: Andreas.
Du gick på stan med: Nea.
Skällde på dig: Majka. Hehee..

Senaste
Låt du hörde:
 Alla som inte dansar. 
Film du såg: Behind the Mask -  en skräckis i söndags.. :S
Mat du åt: Tårta hos mamma
Kram: Nea
Puss: Nea
Fest: I lördags. JC fyllde år.
Känslan: Jävlar va kallt de är ute.
Ilska: Alla falska jävlar i den här stan.
Resa:  Idag till mamma.
Glädje: Är lite orolig över förköpen...
Dröm: Ingen aning...drömmer aldrig, tror jag, kanske...
Boken du läste: Saga av Johanna Hildebrant
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Majka.
Personen du fick sms av: Inga-Lill
Gången du åt en 7-eleven korv: När jag bodde i Gbg för 4 år sen asså...
Gången du var utomhus: Alledeles nyss..
Gången du sov: I natt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vet inte...

Kommentarer

Lisa

tro fan att ingen gillar din favvodrink när den är en blandning av... ptja. grönsaker och sprit och starkt och jag vet inte vad. den smaker skit, kvinna!!! ;)

18:38:44 / 2007-12-18 - http://lisatherese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback