PATETISKT

När ska folk i den här stan lära sig att inte lägga sig i saker de inte har med å göra....Har vissa personer helt förlorat allt vad förstånd de månne ha kvar i huvudet??? Hur kan man bara strunta i å lyssna på vad som hänt..bara för å leka stor å tuff-PATETISKT!!! Har man då någon respekt för sina medmänniskor ??? Frågorna är många å ilskan i mig växer...vet bara en sak: jesus va du sjunkit i så mångas ögon, de här är för fan inte klokt, trodde bättre saker om dig men gudars va fel man kan ha, tänk att du va en sån stor SKIT...Du säger att alla andra ljuger...men så många var med...i person och på telefon...
Tänk om den här stan fick se ditt riktiga jag, vad skulle dina nära å kära säga eller dina vänner? Skulle de stå bakom dig om de visste vad du sysslade med...fan 18 år! å har dessutom inte gjort dig något eller någon annan för den delen heller!!!

Å alla ni som i skymundan står alldeles tysta, fast egentligen har så mycke med allt å göra. Visa lite ryggrad-säg vad ni tycker å stå för det!!!


All kärlek i världen till alla i min närhet: Majka - älskar dig! Julia stå på dig, jag är så stolt över att  du alltid säger vad du tycker! Mamma allt lossnar inom sinom tid! Sarah jag tror på dig-snygg bild i tidningen:) Anton står bakom dig till 150 %! Å Nea du är mitt liv - utan dig finns inget!
image7




    You and Me against the world!!!!

Kommentarer

Verra

Sluta vara så arg Anna!! Allt bra annars? Om man bortser från allt allt annat som verkar hänt=) Kul med blogg, så man kan skriva av sig!

22:11:44 / 2007-12-10

micka

tack annie. tack för att du vågar visa att du har en ryggrad o aldrig backar! raka rör! de är min melodi de! loove!

12:39:08 / 2007-12-11 - http://herrkaj.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback