Herre min skapare-idag är dagen jag ser så "naturlig" ut.....

Ok....nu har jag äntligen gjort ett sånt här "kuligt" test...å de va väl så där....
Hur som helst vakna av st jobbet ringde å väckte mig i morse...DRIT...försovit mig, de va bara å lägga i turbon, på med kläderna upp med Nea...inget smink här inte! Håret ska vi inte tala om, så dagen till ära jobbar jag i mössa! Å Tofflorna va borta på jobbet så jag springer runt i flip-floppen, jesus mössa å flipp-flopps...hahahahahaaaa

Vad gjorde du kl. 08 imorse? Sov.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Drack must,tog en rök å prata med mamma
Det sista du sa högt: Jävlar! upp nu Linnea vi har försovit oss!
Vad har du druckit idag? Julmust, kaffe
Vad var det senaste du åt? Korvmacka
Vad var det senaste du köpte? Cigg, mjölk, godis, clementiner, champinioner osv
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt o frostigt.
Godaste glassmaken? Melon o pecannöt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ajjamen.
Sover du tungt? Eeeehe japp!
Drömmer du mardrömmar? Sällan!
Trivs du med ditt jobb? Ajjamen oftast ialla fall!
Favoritklädsel? Jeans å linne eller polo
Favoritlåt just nu? Never again - Kelly Klarkson..
Vad ser du om du tittar till höger? Korridoren på jobbe.
Vad gör dig glad just nu? Mina nära å kära...
Vad ska du göra härnäst? Servera lunch på jobbet.
Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Ganska bra, lite sur att jag inte han dona med mitt yttre i morse...
Favoritgodis? Lakrits.
Kläder just nu: Sjukhus-outfiten, tunika svart å vit å vita byxor-SNYGGT!.
Vinterplaner? Ja du. Inget bestämt.
Hur många kuddar sover du med? 1 platt!
Spelar du något instrument? Inte just nu men har spelat både piano å gitarr i många år....
Morgon- eller nattmänniska? Natt-människa.
Vad är viktigast för dig? Min dotter, familjen, Majka å mina vänner.
Är du kittlig? Ajjamen.
Snarkar du? Kanske...ibland, jag gnisslar tänder däremot.
Stjärntecken? Vädur.

Kommentarer

Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

12:09:48 / 2007-12-12

micka

annie!! du har kommit in i nån form av ond cirkel. snarkar ju som en besatt!! jag som aaaaaldrig har hört dej snarka förr.. :S heheee..

13:45:25 / 2007-12-12 - http://herrkaj.blogg.se

lisa

sneglade upp mot f:s balkong, såg ngn i mössa. noll aning om vem. hade jag vetat att det var du hade jag iaf kikat in o sagt hej. var ju faktiskt inne där en sväng. aja. vädur alltså. bra vi! :D

16:28:34 / 2007-12-12 - http://lisatherese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback