Gud va de är gött å hångla

Hello
Efter några dagars frånvaro å funderande är jag tillbaka....å ska nu lite kort berätta om min helg....hihi
image7

Fredagen va inge vidare spännande...Majka kom hem å jag jobbade kvällen...de mest spännande som hände va nog vårat gurk å sellerikrig mitt i natten hahaa tror de blev oavgjort...fast Majka fick nog in fler träffar...jobbet hägrade 07:00 så de blev bara någorlunda sent den kvällen...

Lördagen bestod av att jobba fram till kl 15:00 najs! Sen hem å slänga sig i dua de till duschen-finns inge bättre efter jobbet! Efter de va humöret på topp så de gick relativt lätt å dona iordning utseendet...Sen va de till å vänta på barnvaketerna, när de väl anlänt  å Nea somnat va de dags för rajtan tajtan...hehe Skulle lätt kunna sitta på månen å festa med Majka å ändå ha skitkul Du å jag Majka...Du å jag... Efter ett tag gick vi vidare till hörnan där allas våran JC hade party för mannen fyllde år :) De va kul för jag träffa L där - myyysigt!!! En stund senare kom de folk som vi absolut inte ville fortsätta våran kväll med så vi knata vidare till HC. Där va de inte vidare värst med folk men efter ca en halvtimma så börja de allt rulla in: från jobbet, vänner, nya bekanta å nygamla bekantskaper.... Jesus L hånglar som en gud...å de är inte ofta man stöter på någon som har den talangen....så jag skulle ju ljuga om jag inte blev glad när jag såg att han kom till HC....å till alla er som fundera på va jag höll på med lite här å där uppe vid baren är svaret enkelt - njöt! Majka träffa också en nygammal bekant: H.... haha...oslagbar min å kommentaren som följde va obetalbar... men är man pimp så är man :P
Efter de så såg jag å Majka inte mycke av varandra...vilket nästan aldrig händer...heheh...men vi träffades efter att spenderat den sista timmen på olika håll vid entren för jackorna... där träffa jag Lisa me - tack de va gött ;) När jackorna väl kommit på fortsatte natten på skilda håll med nygamla bekanta :).....men vi träffades igen på söndag förmiddag...




Mina Älsklingar å jag...Nea mitt allt å Majka utan dig hade mitt liv vart tråkigt...tack för att ja inte behöver göra mig till...


Söndag.... av med feststassen å på med knästrumpor å mysklänning....dagen innehöll saker som vila, äta (bacon) skratta (väldigt mkt) busa järnet med Nea, handla dona med hemmet,massa msn å sms.... å pyra....Laga ännu mera mat på kvällen, köpte godis å hyrde film....dagen gick dock ändå för fort fastän vi inte somna förrän efter 03:00
Söndagen va perfekt från kaffet på morgonen....ända tills sista vakna ögonblicket...Å om de är någon som tycker jag har något att skämmas för så är de inte mitt problem de finns så många i världen som skäms så jag har absolut ingen anledning å göra de...
Lever ett kul liv med världens finaste tös, Majka, min familj, vänner å jobb...men visst hade de vart gött å ha någon att mysa med på söndagkvällarna...men men de ger sig :)


image34 

Emelie välkommen hem!!!   


Hej så länge pussss


Kommentarer

majka

bloggen va väl värt tre timmars slit. ;) löve u annie! pussah!

16:18:03 / 2007-12-17 - http://herrkaj.blogg.se

lisa liten

klart det var gött, raring! ;) hett så de förslår. och a-kassan kan ta sig själv i rava!!!
puss*

11:25:45 / 2007-12-18 - http://lisatherese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback