Gud i rava

Ja...då sitter man på jobbet igen...va hemma å titta på idol igår å herregud va jag grina...! Jaja men de va iallafall rätt person som åkte-äntligen :) Kvällen blev till natt å vinglas på vinglas tömdes hehe. Kl 01- cirkus...klippte Majka mitt hår-tack gode Gud för de! Jag såg ut som värsta trollet-haha å stackars Majka va så trött. Sen satt vi å prata med Johan...ja jävlar va vi skratta (Molgan) va ju där :P Vid 04 kom jag isäng-uuuu-men Majka blev uppe lite mer än en timma till....Larmet tjöt igång vid 06...SLETEN!!!

Nu har iallafall nästan hela dagen gått 3 timmar kvar på jobbet...vet seriöst inte hur de här ska sluta...Majka å jag är gött sugna på utgång-SKRÄLL I RAVA!!! Hahahahahahahahaaaa
Ryggen värker järnet å öga blir tyngre å tyngre....

Nea I LIVE FOR YOU!!!
Majka you know I ABSOLUTE LÖV YOU ;) Tänk snurr snurr, framåt böj, svullna HEJ Å HÅ!!!!

Pussar å kärlek


Kommentarer

HerrKaj

Gud i rava?? Hahaaa.. De är en sån "du"-kommentar!! ;) Tänk gååås; dudududududuuudududu.. pussah!!

10:46:59 / 2007-12-03 - http://HerrKaj.blogg.se

hejsan

va betyder rava ??

18:47:49 / 2010-05-27



Name Mail Blog

Trackback